truppcupen.

Idag vare lördag och dags för truppcupen:) , mami körde mig till rebecca halv åtta, så kom fram vid 8:) , kom ifrån beccas hus kvart i nio åkte med hennes mami och papi de skulle till torsby med lovisa för hon skulle spela cup i handboll:) ,
sen så kom vi  te hallen och plockade fram, gjorde frisyrer, och så , becca  fick hoppa in i vårt yngre lag med och köra  för en var på fotboll:) fick inte så bra poäng men men:) ,
var så jävla varm när yngre klassen  var slut att jag ej ens hade velat värma upp,men var tvungen hehe:) , körde mina varv och så sen passade jag mina UT tjejer och så, sen vare dags för  tävling, mina UT tjejer var andra laget ut och de fick 7.8 på hopp vilket jag tyckte var as bra:) , sen tävlade jag och så, var så varmt åt mig haha´:P , sen kom sandra med och så  vart jag as glad så hon såg matta och fristående hiihi:) ,
nonstop kom tvåa i tumbling och i fristående och neverstop kom tvåa i hopp och etta i tumbling och fristående:) wiie.

hade ingen att åka hem med så gick med rebecca hem  te henne, lyssnade på musik och sånt kul hehe:) , sen gick jag te bussen och åkte te hem, gick av så att jag kunde ta ut pengar och gå te ica, sen hem med den tunga feta bagen var så jävla tungt, min axel gjorde as ont jue:), kom hem duschade och åt lite, ska sova snart är så varmt åt mig igen haha:P

imorn äre RM träning,sen egen träning, får hoppas det går bra nu när jag är helt slut, inte långt kvar te JSM nu men nu taggar vi på:) bort med alla skadade fötter:)

sen äre skola på måndag. naturkurs börjar, fy faan:P men det ska gå bra:)
har skola  tisdag, onsdag torsdag med tror jag.P ,

förövrigt är´Rebecca och Sanna väldigt bra människor<333 thanks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0