Födelsedag!:)

igår vare skola och sen dans med norran och erkan var riktigt trevligt:) karin och co grät i slutet:)

Idag vare födelsedag GRATTIS TILL MIG SJÄLV!:) , klev upp i ottan fick ett kuvert av mamma med 800 kronor i:)drog te skolan och hade föreläsning,sen jobbade vi i studiegruppen lite,sen åkte jag te stan och utförde ett ärende och sedan hem och slappade och pluggade lite, sen kom anna hem så baka hon cheescake och kladdkaka mums:) , sen gick jag ut och mötte marie vid bussen i samma veva ringde Alice från sthlm och sjöng för mig så prata vi lite:) sen hem och sedan åt vi kladdkaka och fika:) vänta in mini och alex som kom senare, så bjöd jag dom också:) , fick ett paket av alex var örhängen sööt hon:) ,sen kom carro med och jag fick moccarutor:) , sen tio i sju åkte te hem och jag och marie kom fram att donken skulle sitta fint så vi drog te stan och åt,sen buss hem och sen duscha jag och nu pluggar jag lite hehe:) , duktigt jag:)
har fått örhängen och armband av marie,örhängen av alex,örhängen av linda igår, 2 blå djupa  tallrikar, 4 andra och 2 blå och en bunke,2 grytlappar, decilitermått och 2 diskborstar av syster och mamma och pappa och 800 kronor:) sen får jag 300 av mormor och morfar på lördag haha:P

är lite besviken idag ... fast besviken är väl inte heller rätt ord, men töligt när folk lovar och sen inte gör så ändå.. ajjaa

imorn blire tenta plugg om motivationen finns där, sen gympa och springning blire väl fy faan:P
fredag plugg och dans?:)  Lördag kommer mormor och morfar och äter tårta, sen far jag till sannis och elin vi ska paaaaaarta, längtar mkt kommer bli skoj:) hiiihihih

Jag har haft en fin födelsedag trots allt ....

puss:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0