Fredag.


igår tråk hela jävla dagen:( ingen ting att göra, såg på svensson svensson typ..

idag lika tråkigt ,känns inge roligt i mitt liv just nu men, gick upp vid elva , sedan städade jag:) , sen for jag ner te stan i regnet i brist på annat, köpte hårpray,sen åkte jag te mamis jobb och fick glass,sen åkte jag med henne hem, åt för en stund sen och nu finns det verkligen ingenting att göra, vädret är sämst,óch jag har ont i magen och anna är inte hemma och mamma ska snart iväg, blööö på det mesta just nu:( ,
får se vad det blir av detta, antagligen sitta i annas rum helt jävla ensam,men någon ska väl vara ensam också , så äre jue:(



imorn ska jag leka med sanna iaf!:) ,det är alltid trevligt det:D hon är bäst:)


hoppas alla får en bra kväll iaf!:)

fy faaan va jag hatar att det inte finns något att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0