fredag idag.)


torsdagen bjöd på skola och seminarium, slutade vid tolv och drog då hem, och åt mat och senare for jag te gympan, ville att  det skulle regna ,men solen dök upp , vi had hopp först och jag ställde nåra 2 och en halv skruvar, underbart att skruva, nästan så att man ville köra trippel haha:P , sedan vare tumbling och sådär, sen ut och springa, ville verkligen inte springa.. fy faan. men klara 1 km sen gick jag lite sen sprang sen gick sen sprang, sen de sista 100 metrerna sprang jag. väl framme var jag helt död, kunde ju knappt andas när jag sprang, och jag hade håll med. fy faan.
mami hämtade mig så åkte vi te herrhagen och kollade in lottas hus där jag ska bo:) , sen till hydro och hämta HM paket, sen hem och duscha och sen sova:)

fredag idag ,vilket betydde tråk, det har regnat hela dagen .städat har jag och sett rosa-the movie, sen vid 4 gick jag ut för att åka te stan och hämta pengar från 3, sen så köpte jag mig  en klänning te annas student, jag är nöjd:) och den är as fin, sen köpte jag en tunika åt marie, får pengar av henne på onsdag:)

imorn vet jag j vad som händr, kommer ha piss tråk, med tanke på tentan kanske jag borde plugga, men tråkgit är det!.,
party vill jag ha:)

söndag äre UT -träning och egen träning, måndag skola och gympa med UT, tisdag äre skola och dansförställning, och onsdag är skola och Födelsedag och kalas:) torsdag eget arbete och gympa, fredag eget arbete och fristående? , lördag vill jag har party,men inte själv helst.:)

ha n fin kväll alla ni glada:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0