fredag:)


igår vare torsdag och den bestod av plugg, och stan lite,sen vare gympa på eftermiddagen, vi hade först tumbling sen hopp:) ställde en 2 och en halv skruv perfa:) , sen så sprang vi fy faan va jävla jobbigt det var, men bättre tid än förra gången och jag sprang faktiskt med erica ganska långt men sen tog det stopp men men :) , skäms lite att komma sist men skyller på att jag är gammal:) , men sen hem och äta och duscha sen sova:)

fredag idag underbart, vaknade 8.00 och var pigg haha knas:P , satte mig i sängen och skrev instuderingsfrågor,gick upp vid kvart över nio;:) ,blev svensson svensson, och sen klä på sig och åka te tynäs lite, sen systemet,sen in på coop, sen så willys och sen hem:) sen åt vi mat och jag såg mer svensson svensson:) , sen så kom morfar så åt vi tårta och jag fick 300 kronor wiie:) , nu ska jag snart duscha och sen se massa bra på tv, så ska det låta, och inte nog med det är en skit bra film, dock börjar den 22.15 men dead man walking heter den svin bra:) se den gott folk:) , sen så blire sova i tid så jag är pigg imoooorn:D

IMorn äre PARTY med mina favoriter Sanna och Elin:) jag är taggad som faaaaaan:) har ej partat på as länge så det är på tiden:) och med dom kan det inte bli bättre:) dom är bäääst:)
dock vet jag ej vad jag ska ha på mig men det är  en annan historia det haha:)

söndag äre RM träning och egen träning:) ,
måndag ledig och gympa , tisdag ledig och gympa, onsdag TENTA:( ,. torsdag ledig , fredag ledig:) hhehe:D

go kväll gott folk:=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0