Lördag.

dagen igår var sämst..

dagen idag började Knas, vaknade vid tjugo i åtta, av att mamma skrek massa, så sprang upp då hade pappa bara ramlat ihop rakt på tvn så den vältes i golvet ,sen vare massa, sen ramla han i köket,mamma sprang runt som en yr höna jag försökte lugna henne,vi ringde sjukvårdsupplysningen som sa att vi skulle åka till akuten ,sagt och gjort vi befann oss på akuten, de gjorde massa prover och sånt, sen kom en doktor och testade reflexer på han,sen körde dom honom till MAVA-hjärtavldeningen, där han skulle stanna över dagen så där fick han ligga, jag och mamma åt frukost i träffpunkten,sen skjutsa mamma mig hem och sen te stan.
åkte till sannis. de hämta mig vid station,snällaste som finns jue:),for hem och så, sen blev det konsum och glass mums:D ,sen såg  vi lite av mördare utan  ansikte, hahaha dålig, ronja somna och nästan jag och sanna med, vi vann ialla fall:D,  ,sen blev det sjukan och pistvakt haha , sen gick vi te konsum igen och sedan gick jag te bussen, väl hemma vänta på bussen min i 27 minuter ,gick te donken,sen hem dusch och nu lite cola,sen ska jag sova i tid, är as trött:)

imorn ska jag träna UT 12.00, sen RM 14.30,sen mig själv 16.30 känner redan nu att jag är trött haa:D hur ska jag orka detta:)
måndag skola, sen avslutning hos beccis, tisdag-fredag grupparbete:) , och gympa också massa,
och på fredag dansföreställning vill jag se:) ,
sen lördag masssssssa attt göra:D

sov gott söötnosar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0