Lördag.


igår vare fredag, jag och anna åkte med mami  te bergvik,sen skjutsa hon oss te stan, vi solade på free sun,vilket kanske inte var jätte bra, haha brände mig i alla fall, magen är röd och sådär haha:P ,sen så kollade vi klänningar och köpte busskort te mig,sen for vi hemåt och sen  vare mat, sen plugga jag lite,,och senare blev det affärn och köpa glass och fruktcocktail,  sen så dusch ocn kvällsmat:)

idag är det Lördag och det betyder våruppvisning, 13.30 börjar den andra med alla trupper, 11.00 alla barngrupper som vi ska vara med och hoppa på också hehe:) , och sedan ska pörn  vara glassgubbe och dela ut glass te alla barn, och vi andra ska blåsa ballonger:) ,
sen ska jag leka med sanna tror jag?:)  hoppas på det iaf, hon är den bäästa som finns!:)

ha en fin dag gott folk:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0