Måndag. 11:e maj

okan, helgen har varit väldigt lugn, i lördas blev det bio med marie , män som hatar kvinnor fy faan va äcklig film:( , var livrädd ett tag jag haha:P , ville typ inte åka bussen hem men gjorde det ändå:)

söndags blev det gympa md UT , det var skojjigt,sen vänta jag där i 2 timmar på min egen träning, sen så var vi 3 pers som var med +pörn som körde styrka ocb maria och lollo också hehe:) , skoj var:) 2 och en halv skruv på saltostationen körde jag haha:) sn lit bomserier på våra saltokuddar as kul haha:;D sen hem 1 timme tidigare göttit:) , duschade och åt mat och sådär, sen slappa:) sen sova:)


uppe i ottan, rätt pigg,lite knas men åt  frukost,sen har jag klätt på mig, nu ska jag snart te bussen har nämligen skola idag, och sen rast i 3 timmar då ska jag hem och hämta gympakläderna:) sen skolan igen, sen till HUC med tjugo i fyra bussen, mandi är där så det blir att sitta i cafeterian lite: ) , sen ska jag och beccis och alla våra barn plocka fram tumbling golv , tjoohej:P haha, men sn kommer mami och hämtar mig:)

imorn är tisdag, då är skola och sen barngympa lite sen dansföreställning., ONSDAG födelsedag + skola hehe:D torsdag inläsning till tentan och  gympa:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0