måndag.


igår vare söndag och jag tränade UT först, det var skojjigt:) ,sen tränade jag RM, vi hade flickis tävling på slaktabänken till slut, jag körde 13 stillastående tempoflickisar, men emilia slog mig och körde 14 men med pass och rondat innan så lite fusk:P . skulle kört 15 sen jädrar va seg jag var i bena, sen tränade vi , och vi körde först lite på vårat nya  fristående som kommer bli grymt sen så hopp sen tumbling:) ,sen köpa potatissallad var så jääävla sugen på det:) , sen dusch och mat och spela patientsduell med sanna,hon vann igen hehe:) , sen sova men somna inte förens as sent

måndag idag och det är skol tajm, skulle upp tjugo i 6 men var så trött så råka somna om och vakna halv sju haha:D
dricker mjölk,ska strax klä mig och packa väskan,ska åka bil te skolan idag nämligen göttit, undra näe jag slutar men jag tror 14.45 då ska jag direkt te stan och handla tårtgrejjer sen ska jag direkt te beccis:) , så ska vi göra tårta och kladdkaka och se på playa del sol innan barnen kommer:) ,ihih, jag längtar mkt mkt:) ,
te hösten får vi ännu mer barn, 12 stycken frpn solstrålarna men det blir roligt tycker jag:) ,

grupparbete resten av veckan och gympa tisdag-torsdag och marie nån dag:) , sanna vill jag träffa också:)

ha en fin dag gott folk:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0