Onsdag.


måndag  vare plugg och sen UT gympa med beccis, skoj skoj:)
tisdag vare plugg och gympa med solstrålarna:)

idag äre onsdag och jag är upp i ottan, tänkte det var bäst att gå upp i tid:) äter  frukost och pluggar lite mer,
ska klä på mig sen dra te skolan, 8.15-11.15 har man på sig, tänk på mig då gott folk:) jag är inställd på massa dåliga saker, men ska göra mitt bäästa :) sen ska jag åka till sanna tror jag, hon skulle smsa ialla fall:) wiie bästa sanna:)

imorn äre ingenting gött, fredag ledig, lördag ledig, söndag barngympa och egen gympa, måndag : skola, avslutning med UT hos becca:) , tisdag sista  träningen med solstrålarna:( , sen resten av veckan äre grupparbete och gympa,
sen lörda nästa vecka äre AS mkt, först tassemarten, sen avslutning hos therese med solstrålarna,sen avslutning med RM hos karin haha , körig dag jaa:P


                                      
goodingar på statt:)                                             Världens bästa och jag:)




ha en fin dag gott folk:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0