onsdag.

GRATTIS LOUISE 22-ÅR  och ELIN 17 år!:)


måndag: avslutning med barnen, det hela började att jag handlade massa sen blev det as tungt at bära, åkte hem till beccis och sedan börjades det att baka, tårta först sen kladdis, ochlite playa del sol klipp och svennebanan och massa kul:) sen kom barnen och vi drog iväg mot planen för att spela brännboll,det  var sjukt kul,sen gräsmattan och gympade lite , körde 10 flickis i rad med en becca som sprang breve och skrek kom igen terran ,det var ganska jobbigt haha:P
sen gick vi hem och beställde pizza och sedan åt vi as gött vare jue:) , sen så lite rim och grejjer för sara som fyllde år, sen spruta med vattenslangen, sen singstar och tårta/kladdis, jag och becca härjade mest vi var så jävla trötta sen:) haha, sen gikc barnen hem så drog jag och beccis till coop,sen hem jag sov hos becca orkade faan inte åka hem var så trött:) , lyssnade på musik och skickade sms och prata massa,det var mys det:) hiih söötnos<3
sen somnade jag nångång.

tisdag: klockan ringde kvart över sex men orka:P  ,tio över sju kom vi upp och rebecca är ju den segaste jag vet sååå man fick tjata nåra gånger,väl uppe klä på sig och så, beccis åt frukost,sen gick jag te bussen och sedan åkte jag hem och stressade och duschade sen iväg igen till erica och jobba med grupparbete, sen så hem och sen iväg te mörmon och huc, sen tränade jag solstrålarna för allra sista gången, kommer bli gråtkalas på lördag:( , sen så tränade jag själv och jag vet ej hur jag lyckas för jag har ju så ont i lårena:) sen i slutet massssssa skratt med erkan och norran och sedan tog  i massa kort,sen bortplock och jag och erica härjade,sen styrka,sen vänta på emmas mamma tog lite kort,,sen hem och duscha sen sooova:)

onsdag: vaknade halv åtta, har suttit här och skrivit lite och sådär, ska strax klä på mig och sedan fara te huc igen och sedan till erica och arbeta mer med grupparbetet, sen funderar jag på att sola det vore gött nu:) , så att färgen finns där när man ska ha klänning på sig:) hehehe:)

imorn blire nog också grupparbete och sedan gympa och springning fy faan!:)
fredag lämna in arbetet tror jag:) och sedan dansföreställning hoppas jag på:)
lördag tassemarten 10.00,sen avslutning hos therese 13.00 sen avslutning hos karin 16.00 haha:P jobbig dag med andra ord:) söndag ingen gympa tror jag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0