onsdag:)


måndag vare hälsomässa i skolan prata om samma sak 8 ggr, blev trött på mig själv men pratade vidare ändå senare på gympan haha:D , åkte till  gympan och tränade UT med beccis och sara, hoppade gjorde vi och skrattade en massa, eller ialla fall jag och sara som fick utbrott, vafd ska vi göra på avslutningen då säger beccis?:) , alla ba vi kan äta pizza haa:P , rebecca skriver, också kan vi spela brännbolll...jag ba: jaa i rebeccas trädgård hahahahaha, as kul vare:P ,
sedan kom mami och hämta mig så åkte vi till ikea och inhandlade en present till marie min kära vän:) sen hem och duscha och sova:)

tisdag vare upp i ottan för att ha föreläsning halv nio, var lagomt trött då och det varen tråkig lektion, åkte hem och packade in maries paket,sedan åkte vi till banken och sedan skjutsa mamma mig till marie, satt och vänta där på hennes släkt, hon öpppnade presenter och blev glad:), sen blev det massa fika när dom kom, cheescake, tårta, bullar ,morotskaka och kakor och dricka:) , fy faan va mätt jag blev,sen var jag tvungen att gå te bussen så åkte te busstationen och sedan tog jag buss mot HUC,väl framme träna solstrålarna och sen träna själv, gick sådär, har så ont i min arm har typ sträckt mig eller något,slutade med styrka och 4 ruscher fy faan va sämst jag var:P ,sen hem och duscha och äta kvällsmat:)

idag onsdag gick upp halv tio, har sovit så jävla gött, vaknade vid 3 och insåg att mobilen låg i sängen med msn inloggad, loggade ur och upptäckte ett sms från min sannis:), hii somnade om vakna typ tjugo över sju somnade om igen och så:), sen så klev jag upp har suttit med pyjamas te typ halv tolv,sen klädde jag mig, är så jävla trött fortfarande, måste nog plugga lite sen är ju tenta snart faan, ska sova i tid i ikväll. är ju föreläsning imorn:)

och om en vecka fyller jag 22 år!:) , då blire tårtkalas/glasskalas.. med sannis, rebecca, marie och sandra kanske hoppas jag på:) hiihihih,

bye alla glada:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0