Söndag.


Det var lördag igår och jag var med mami på bergvik och på willys, sen så hem och duscha och packa lite, sen så skjutsa mamma mig te stationen, sen åkte jag te sannis, väntade vi station och där var elin så kom sanna med så gick vi mot stan, vi köpte pizza och sen gick vi hem till elin och duka upp och åt, faan va goo den var , sen korkade vi upp och det var med gott fyy faan:) ,satt där sen reta vi småtjejer ute på elins gård, det var med as kul ,när dom börja kasta sten då gick elin ut haha:P knas:) , sen vid tio i elva bar det av mot statt, gratis inträde och allt kan ju inte bli bättr:) dansa massa och tjugo över ett gick vi te statoil fy faan va gött det var med mat:) , sen hem te sannis och drack mjölk och bädda och såg sunes jul hahah:P , sen ringde lotta hhaa, sen somna jag väl:)

Söndag: klev upp tio typ, cola cola  cola , drog te konsum och köpte cola, satte oss på sannas altan och drack den, sen följde hon mig till stationen , sen åkte jag hem och sen hem och duscha och sen te Hammarö och träna RM, sen så egen träning,dansade nya friståendet hehe:Dsenm hopp sen matta,sen skratt med lotta hhaa:D

fick en jätte fin present av sanna 6 stycken as fina vinglas:) , tack tack bääästaste:) så himla snäll är hon så det finns inte:) thanks baby<3:) ,


imorn blire  tenta plugg, sen gympa med UT och becca:) tisdag tenta plugg och gympa, Onsdag TENTA!: usch:( kommer aldrig klara den , jag kan fetglömma det:(


sov gott alla:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0