Söndag.


igår vare lördag och våruppvisning, 11.00 are barngrupper+ oss i sm1, vi visade fristående och hopp:), sedan lite fika efter:) sedan vare dags för våra truppers uppvisning, gick rätt bram gjorde nått knas i 540 skruven, men 720 satt fint:) sen efter det blev det opera tårta och festis och glassss :) fick med mig ett glass paket hem och lotta med haha, sen tog jag bussen hem:) väl hemma duschade jag och sådär, sedan följde jag med mami te affärn och sedan köpte vi pizza,sen så hem och äta sen duscha igen haha,sen se babben och co, och sen känna sig helt ensam som vanligt:( , pratade med min bästa alice på msn iförsig:) det var ett givande samtal:) .
sen gick jag och sov i tid:)


söndag idag och gick upp vid halv tio, åt paj te frukost haha:P sitter här nu och så ,plockat fram kläder till konfan sen, kan bli trevligt, tycker om roliga saker, och det är roligt att sjunga i kyrkan hehe:), sen vet ej  jag ej, följer nog med mia och co till linda och så:) ger present och sånt:)
sen hem och så, hann inte med gympan idag men, kan vara skönt:)

imorn äre måndag och hälslomässa i skolan, 8.30-16.00 sen direkt till barnträningen med becccis:)

tisdag skola och kalas hos marie, ingen gympa , onsdag eget arbete, torsdag skola och gympa? fredag?

10 dar kvar:D


bye:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0