tisdag 12:e maj:)


igår vare väldigt roligt på gympan haha, guud va vi skratta och dansa, mest becca jag och alla solstrålarna, våra UT tjejer dansade också och sara och ida, vi hade en gymmix skiva for kids på som var rebeccas as kul:) , mami hämta mig sen då  var jag lagomt trött haha, duschade åt och pluggade lite, sen vare sovdags senare:)


idag är tisdag och jag var upp i ottan:) ,ska strax te bussen, sen är förläsning tills 11.00 då ska jag hm och sova lite kanske eller plugga kan behövas:P , sen ska jag till barngympan och sedan kommer norrans papi och hämtar oss så ska vi på danförställning, karin och mickas sista , wooho den är så bra:D sn går jag nog hem :) , duscha äta och sova snart blire då:)  

imorn äre då födelsedag som gäller, hoppas den blir bra:) , ska till skolan 8.30-11.15 står så på schemat, vi skulle göra nått med studiegruppen kl 10.00 det går ju inte:P jajaa jag venne, sen äre kalas 16.00 typ:) iihihh.

på Lördag äre Party med sanna och elin:) wooho, jag längtar as längesen jag gick ut ju, kan vara på tiden nu jue hehe:D


PUSS på alla glada:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0