Torsdag.

först gjorde jag tenta ,sen åkt jag till  min sööta sanna,hon hämta mig på station så åt vi donken sen och sen hyrde hon wallander film, sen var vi på hennes mammi och pappis jobb lite.sen åkte vi till coop,sen maxi ,sen hem och gjorde inte så mkt såg på tv hehe:) , sen gick vi  till konsum, och sen tebaka och slappade:) , sen följde sannis mig till station, så åkte jag hem, fick vänta i 27 jävla minuter vid donken ,så åt en hamburgare och en glass medans:) , sen kom äntligen bussen så blev det hem och duscha sen äta lite kladdkaka anna bakat:) , sen sova det var göttit och smsa med becca som är världens segaste människa.

idag äre röd jävla dag med, tråkigt och rastlös som altid, anna,linda,anna,emma,carro och Sofie drog till svanskog  till lindas farmor och farfars stuga i morse de ska vara borta till lördag, okeej va kul nu är jag helt ensam typ, suttit och sett fråga olle jävlar vad jag skratta haha:P , sen klädde jag mig till slut blev väl runt tolv orkade inte innan jue:) ,
vet ej vad dagen har att erbjuda ska te affärn sen ialla fall det är ett måste just nu,har ont i magen som ett as, ingen gympa för hallen är stängd kan ju faan inte blir mer tråkigt,
 
imorn äre fredag ännu  tråkigare, vad ska man göra då? endast jag och papi hemma ,mamma ska grilla med sitt jobb på maribergsskogen och anna är borta:) hehe, helgen blir nogt lugn och tråk:P , söndag äre gympa med UT? , RM och mig själv,
måndag skoola::) hehe :D

ha en härlig dag gott folk:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0