Fredag.


varit en mkt bra vecka fast man blir trött såklart..

var på fritids 7.30-16.00 onsdag, det var skoj det ,sen var mina fötter helt slut:)

torsdag 10.00-17.15 och det gjorde så att jag missade träningen har inte tränat sen i söndas , usch:P ,

fredag idag ,gött gött:D bärjade 9.00 med att hjälpa barnen lite,sen musiken:) sen ut lite,sen musik med 2:orna och sen matte med 2:orna ,sen blev det lunch och det var mkt gott som varje dag på dena skola:D ,sen blev det ute rast sen egen rast sen fritids och då var vi inne och gjorde fruktsallad med nåra barn, gött mellanmål, glass, fruktsallad,kaffe och pepparkakor fika med alla fröknar det var underbart att avsluta fredagen med:) , sen åkte jag till kvarnberget men insåg snabbt att neej jag åker hem igen är skit trött, åkte hem tog ett tag med dammsugaren nu sitter jag här, mat sen och sen blire dusch, byta i sängen, massa tv-program:D och bara vila:D

imorn blire gympa med UT 10.00-12.00 aldrig får man sova ut!!!!,
söndag demogymnast ? ,

aja ha en fin kväll:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0