Lördag.


idag gick jag upp vid tolv,var så trött så:),sen klädde jag mig och sen gick jag till pekås för att köpa en sak, också skulle jag köpa tändstickor för jag skulle tända ljus och samla på såna där värmeljussaker till fritids,men då frågar tanten i kassan hur gammal jag var? ,22 svarade jag,, du ser ung ut sa hon.. har du leg? , jag ba; neej men vadå? då kan du tyvärr inete köpa tändstickor.. jag ba : nehej. så gick jag faan va arg jag blev,ofta man vill ha leg när man köper sånt.,. knas:)  gick hem och hämtade leget och gick till ICA, där behövde jag ej visa, sen hem så blev det mia och klara,det är as bra, tog en paus nu för anna skulle städa sitt rum, hehe:) , ikväll blire dansbandskampen ,singing bee och körslaget ,får se vad jag ser , för anna är väl hemma med så :) ,

imorn blire gympa med UT först,sen egen gympa hiihih:) ,

måndag upp i ottan:)

jag kmr sakna sanna när hon flyttar te säfsen:( ,hur ska jag klara mig utan henne=

 

ha en fin kväll:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0