Lördag.


igår vare fredag,och jag började 09.45 och slutade vid 15.30, men dagen  var bra började med lite gympa med 6-åringarna,sen gjorde jag prov som jag klarade:) ,sen hjälpte vi 6-åringarna lite,sen vare mat, och sen uterast, och sedan egen rast, och sen fritids, jag och karin fick paket av fröknarna och barnen,en chokladask, dom är så snälla:) , sen så massa teckningar fick jag,och sen blev det fröken fika,det var myys:D, sen vare mellanmål och sedan gick vu ut,sen sa min handledare, att jag fick gå hem.så tog först ett varv på skolgården och kramade alla barnen, sen gick jag in och tog mitt pick och pack och åkte hem, saknar barnen men vi ses te veckan är ju bara på övervåningen:) , åkte hem hämtade mobilpappret och åkte te stan igen,fick en ny mobil igen knas, jaja tack tack:P  sen hem så blev det tacos och sedan duscha och sen postkod, dobidoo och sådär:)  sen sovning var sjukt trött..

Lördag idag upp och hoppa kl 7, är skit trött på att jag aldrig får sova, också har jag  fortfarande ont i min arm:( , blöäää. kan inte lyfta sen så högt,det har liksom spridit sig till nacken och sådär med, intr skönt:( , ska te västerås om ett tag, kommer hem vid 23.00 ikväll,sent men sovdags direkt kan jag lova:P ,

Söndag,ingen barngympa och kanske inte heller egen  gympa, får se hur armen och jag mår:)

måndag börjas det på morgon,gött med inga mer halv sju dagar,9.30-17.00 måndag iaf,:) ärlite nervös men det ska gå bra, känner hälften av barna redan:)

saknar faktiskt alla på nedervåningen redan, men jag ska ner och hälsa på :) det sa de att de ville:)

och på torsdag äre adventsgudstjänst i kyrkan,mysigt älskar sånt:) , jag börjar typ nästan grina ibland:) ,


hehe ha en fin dag babes:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0