Lördag.



det har gått nåra dagar sen jag skrev sist:) hehe,

i veckan har jag varit på fritids, torsdags vare kyrkan:) , sen så när jag sluta gick jag ner te nedervåningen och hälsade på de 3 barna som var kvar:) ,sen så åkte jag hem:)

Fredag blev det fritids och senare på eftermiddagen gick jag ner och jobbade lite för min handledare skulle på möte, så var ute med barna sen mellanmål,sen dansade vi lite sen gick jag upp igen hehe:)
sen vid 5 gick jag hem:) ,  var mörkt som fasiken ute, men kom hem så blev det dusch senare och mat och sådär:)  dobidoo och lite singing bee:)

idag äre lördag och jag sov länge:) har varit och handlat med mamma,sen druckit kaffe och sett sunes jul och nu svensson svensson hehe:) duscha senare sen blir det dansbandskampen och robins, bra kväll hoppas jag på:)
ska tända ljus med till barnas insamling av tomma värmeljus,  e är nämligen pluttjägare nu tror jag hehe:)

imorn blire gympa, och senare egen  gympa:) och ladda inför måndagen!:)

måndag fritids, sen prov på kvällen, tror ej jag hinner träna barna,lite tårkigt men prov måste gå före,sen hoppas jag på att vi får betyget för delkursen på måndag,:)
på fredag äre sista dagen och jag kmr säkert tycka det är jobbigt, ska säga heej då till en massa barn, men det går bra, kmr tebaka te våren hehe:)

Ha en fin kväll babes:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0