Lördag.


igår fredag blev det lugnt och skönt:)

idag Lördag klev upp kvart i 9 var lagomt trött då alltså:) , åkte te gympan och tränade UT,sen hämta mami mig ,sen hämta vi anna så åkte vi hem:) jag duschade och sen såg jag mysteriet på greveholm, så jävla bäst:D sen affären och sen mat mums:D sen mer film och sen dusch igen och postkodmiljonären, körslaget lite, dansbandskampen och singing bee, mkt bra program på tv en lördag:) jag är sjukt sugen på party men det får bli en annan gång;D ska väl sova snart:P

imorn söndag ska jag inte vara demogymnast,jag behöver vila inför måndagens uppstigning vid 04.45 , ska med bussen tidigt från mig ,sen från stan lite senare, börjar halv sju och jag kmr nog vara fett trött.:D herregud:)

sen en vecka med fritids, tkr om droppen, och tkr mkt om personalen som är jätte snälla:) mkt snälla barn också:)

 

nee heej så länge:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0