måndag.


ny vecka nya möjligheter:)

klev upp halv fem, är pigg/var pigg då tror det eller ej:) nu är jag också pigg,man blir det efter en stund, men man ska inte tror det varar så länge,för se när jag kmr te fritids är jag nog trött hehe:) börjar verkligen halv sju:) , gud jag kmr vara trött som ett as ikväll eftersom jag direkt ska träna snöflingorna och sen UT,kommer hem kl 21.00 då äre dusch och sova typ:) ,

imorn börjar jag 8.30 det är ju lite gött iaf. men måste upp i tid ändå,
men jag tkr om att vara där så det är bara roligt:), fast man blir ju trött men det hör till:) ,

ska klä på mig strax sen bege mig ut och åka buss i ottan:)

ha en fin dag gott folk:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0