onsdag.


idag gick jag upp kvart i sex, kläddemi goch gick te bussen,det är allt bra mörkt på möran ialla fall,kom te fritids, gjorde inte så mkt utan det var frukost nästan direkt,sen så lite grejjs,sen barnkonventionen med 6-åringarna, sen så vare lite planering,sen barnkonventionen med 1:orna och vad ska jag säga, det gick ganska bra men inte så jätte bra,sen så blev det lunch,och efter var min handledare inte där och inte läraren heller så jag var med den  andra fritidspedagogen i klassrummet och i bibblan först med ettorna, sen var skolan slut, så var jag inne med 6-åringarna,sen blev det mellanmål och sedan inne med ett/tvåan, de var väl ungefär 4 stycken hehe:),sen vid fyra stack jag hemåt, blev hem först sen affärn för lite godis,sen hem och duscha och äta macka och bonde söker fru, nu äre sovdags snart.. har haft ont i mitt ben hela dagen, från ljumsken till foten:( knas.


imorn upp halv 8 för jag börjar 10.00 och slutar 17.15, sen äre tyävrr bara fredag kvar där, kommer sakna dom men ska säga att de är välkomna upp te övervåningen om de vill prata med mig hehe:)

Lördag blire västerås med barna:)

jag kommer sakna min bäästaste Sanna helt otroligt mkt när hon flyttar, men vi ska leka lite nästa lördag:) , får säga heej då till henne då , hur ska jag klara mig utan henne? , det går nog inte , men tur att msn och sms finns och att man kan ringa:) , det är bra det för annars hade jag nog inte klarat mig, sanna är min bäästa vän:)

godnatt babes:D  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0