Onsdag.


fritids måndag tisdag och idag med, i måndags började jag 9.30 och slutade 16.40 var m första dag uppe på övervåningen, det var  en jobbig dag eftersom jag saknade alla där nere, men så fort de såg mig så kramae de mig jätte mkt och var goosiga:) , sen efter for jag te gympan kom försent, men men :) sen tränade jag UT,sen fyllde vi på respasset,sen hem och äta och duscha:)

igår tisdag, började 7.00 och det blev gröt till frukost:) , det var gött,var med 3:orna på deras SO lektion efter Fp-mötet, det var intressant för 3.orna jobbade med pojken och tigern, underbar bok,sen jobbade de med småland också hehe:D, sen vare lunch, och sen rast,sen egen rast,sen fritids:)

idag då onsdag, började 9.30 , och då hade vi data med 3.orna kl 10.00-11.00 sen fick 3.orna göra vad de ville halv tolv till tolv på fritids, så vi spelade monopol haha:P , as kul jue;D sen lunch och sen rast,sen egen rast, sen fritids, vi var inne, jag och ett barn gick ner te nedervåningen och hälsade på lite ,fick många kramar där kan jag lova:) goosiga barn :D

imorn äre 7.00 som gäller, jag ska ha kjol, och frukost blire, sen lite senare kyrkan hiihi:Dkmr vara fint:D,
sen fritids,sen tar jag mig en tur förbi där nere påväg hem hehe:D

nu ska jag sluta babbla:)

hoppas jag får betyget på fredag eller imorn, då blir jag glad:) och på fredag äre ännu ett quiz:)

godnatt babes:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0