onsdag.


börjadee halv åtta idag,och åt frukost på fritids, sen så hade vi sälungarna och gjorde klart deras stentroll och deras teckningar,sen gick vi ut och kollade lite i skogen efter pinnar,mossa,m.m :D sen tebaka och då åkte de te badhuset, jag och min handledare gick te personalrummet med varsin kaffekopp och en kaka och satte oss där ett tag och fick även tårta hihi:),sen tebaka så hade vi ettorna ,så fick de göra stentroll,dom blev tjusiga, sen så vare lite grejjs sen så gick vi te matsalen, och åt det var pytt i panna inte det godaste jag vet men:P sen blev det lunchrast och senare egen rast, sen tebaka så gick jag te klassrummet och fick göra klart grönsakstävlingen och sen sjöng vi hej då sången som vanligt:) sen ropade jag upp alla som skulle vara på fritids,sen gick vi ut och det började snööa hehe, var kallt ute :) men sen gick vi in och gick te matsalen och åt mellanmål,sen blev det ateljen så skulle vi göra blommor:) , hiihi, sen 4 gick jag hem det var gött:P
kom hem och då såg jag mysteriet på greveholm,men som  vanligt somnade jag såklart,sov nog i 2 timmar, tjugo i åtta kom pappa och sa att jag kanske skulle vakna så duschade jag sen blev det lite kvällsmat och bonde söker fru:) ska väl sova igen om ett tag här,

imorn börjar jag 10.00 och slutar 18.00 hiihi:P , fredag 7.30-15.00:)

godnatt babes:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0