Söndag.



Igår vare Lördag och jag var i  västerås, hade mkt ont i min arm, men passade ändå dock bara oftast med den ena armen:) , barna körde på mkt  bra, men de blev trötta:) , sen så vid halv sju packade vi ihop,ställde bort alla redskap och barna gick och duschade, sen for vi hemåt, stannade i arboga och åt på donken mumma;D sen så och då blev det mysteriet på greveholm, sen gick jag av i kd, så hämtade mamma och pappa mej så åkte vi hem, blev dusch,sen sovning var sjukt trött:) ,

klev upp ca halv 12 idag söndag, var trött jue, min arm värkte även idag, va knas men:), gick upp och sen handlade jag och mami,sen hem så blev det kaffe och filmen juno,den var mkt bra:) , sen så mysteriet på greveholm Älskar det jue hehe;D
sen åkte vi och hämtade linda och skjutsade dom te städningen, sen for jag och mami till mormor och morfar och åt tårta:) hiihih, mormor fyller nämligen 82 år imorn, sen så åkte vi och hämtade anna så övningskörde hon hem,blev dusch sen kvällsmat och lite bingolotto:) sen riverside och playa del sol med:D
nu äre snart sovdags..

ska upp sju imorn för att åka te fritids, börjar 9.30, och imorn äre övervåningen som gäller,jag kanske går fel och hamnar på nedervåningen där jag är van att vara haha:P , neej då ska allt gå rätt:), jag kommer sakna barna där nere jue dessa 2 veckor,får ta ett ordentligt adjö nästa fredag när VFUn är slut för detta år:) ,
men jag tkr om där jag är, och mín handledare där nere är as snäll:) och jag tror faktiskt han där uppe är också det för det känns så:) , nu äre lite större bara,men känner hälften sen förra hösten så det är ju bra:) ,

te våren äre VFU igen,5 veckor även denna gång,men då blire nere för hela slanten:) och det tkr jag ska bli roligt:D längtar te april hehe:D

gpdnatt babes:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0