söndag.


igår  vare lördag och jag satt hemma ett tag,sen blev det kyrkogården senare för att kolla alla fina ljus, vi gick där och kollade i minneslunden och så det var så vackert. sen åkte vi en runda sen hem så blev det dusch,och sen postkod och sen körslaget/singing bee:) , haha och lite dansbandskampen med, mkt program att se:) sen blev det tre systrar och en mamma:)  as bra, sen sovdags:)

gick upp vid halv elva idag typ ,var skit trött jue:) , sitter här och spelar musik,ska klä på mig strax,sen bara ta det lugnt så äre gympa ikväll, får hoppas man kan köra något med tanke på denna dumma högra ljumske som har något slags damp blää:P, sen äre sovdags i tid,

måndag och då börjar ju VFUn, 8.00-16.00 shiit, sen direkt till hammarö och träna och snöflingorna kl 17.00, sen så äre UT , jag kommer vara så jävla trött sen..
tisdag,onsdag,torsdag,fredag äre också VFU,hoppas det blir någorlunda bra tider :),

te helgen ska jag? ingen aning, det spörs:D

ha en fin dag mina kära vänner:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0