tisdag.


gårdagen var tröttsam, for ju direkt till hammarö och tränade snöflingorna ,stod ett tag och det gjorde satans ont i fötterna, dom värkte något enormt!, sen UT på det, var tvungen att ta en sittandes station orkade verkligen inte stå:)

idag tisdag, började 8.30, gött att tina var tillbaka hon är bääst!:) , vi hade barnkonventionen med sälungarna, så de fick måla klart sina drakar och så, sen frukt och sen FP-möte och  sen tvätta händerna och lunch,blev fisk mkt gött:D sen gympasalen och hålla koll på alla ettor,sen var jag med och var haj haha:D sen så fritidsrast ute,sen in och äta mellanmål och dansa:D , sen så fruktstund och hakv 5 gick jag hemåt:D , underbart:D
har ätit tomatsås och pasta, och sen nu sitter jag här ska snart duscha och dricka cola och lite mer bullar:D

imorn äre onsdag och halv åtta börjar jag så det blir frukost på fritids,och leggings och tunika,kan ju inte röra mig i jeansen,man känner sig helt stel:P , slutat 16.00  gött gött:D

sov gott babes:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0