tisdag.


idag gick jag upp kvart i sju, klädde mig och gick te bussen. väl framme på fritids blev det lite planering,sen barnkonventionen med 6-åringarna ,sen så planering,sen lunch,sen så egen rast,och idrott med 1:orna,sen var vi inne på fritidsrasten, sen blev det mellanmål:) , sen så gick jag till universitet, skulle till studievägledaren, gick bra denna gång vilket var tur,sen for jag hem och åt mat,sen gick jag till affären med Therece och Elias, och jag fick en julmust hon är snäll hon:) ,
sen hem också blev det dusch,sen andra avenyn,riverside, och sen singing bee, nu lite musik,sen sovdags:) upp och hoppa halv sex imorn blire, men det är gött:) , undra vad man ska ha på sig baram Kjol eller byxa eller kanske klänning?:P får se, är ju gooare att röra sig i typ kjol:) ,

torsdag 10.00-17.15 goo dag:P , fredag 9.00-17.15:P sen äre  tyvärr slut där:( buuhu,
västerås blire i helgen med :)

godnatt babes:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0