Tisdag.


måndag: VFun började ju som sagt, gick upp kvart i sex var lagomt trött då kan jag tala om, for iväg vid tio över sju ,började nämligen åtta, först vare skogen som gällde då, det regna men det gjorde inget, sen lite senare frös en så jag fick följa med henne tebaka te skolan:) , vi gick till bibblan lite och sen vare mat, korv och mos vare gött det:) , sen så vare rast, och senare fritids :) , vi var inne med sälungarna och lekte blinken heeh:) , sen mellanmål sen ut lite och sen vare hemgång:) , stack direkt till hammarö och tränade snöflingorna och sen UT,sen hem och då ska jag säga värkte fötterna som faan,jag kunde typ inte stå hade så ont:( , men sovdags senare och jag somna direkt haha:P

tisdag: skulle upp tjugo över 6 men vaa faan jag var så  trött så jag låg kvar till kvart i sju,bytte om och for te krp, började dagen med att göra stentroll med halva sälungar gruppen,det var roligt:) , sen så blev det ett möte och senare mat,fisk i dag underbart,sen egen rast,sen gympasalen med 1:orna,sen så vare fritids och då var vi ute och senare blev det mellanmål,sen rita vi lite och åt frukt,sen fick jag gå hem , var mörkt ute, stack te stan och lämna in mobilen idag, sen godis och cola:) sen hem och åt ärtsoppa,sen blev det dusch:) nu slappning och sen sovdags i tiiid,ska upp halv sex typ börjar halv åtta te fyra, hehe:P ,  stentroll imorn med blire;D

torsdag 10.00-17.15 usch:P , fredag 9-16 tror jag sen äre helg:D ska träna UT på lördag 10-12 där rök den sovmorgonen:(

godnatt babes:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0