Torsdag.


uppstigning 7.30 idag, klädde mig och for iväg,träffade beccis och nanny och även lisa på torget trevligt, for te krp, och vi hade planering jag och min handledare, jag fyllde i enkäten och sådär,sen blev det mat, korvstroganoff och pasta mums:) , sen så hade jag egen rast och sedan var jag inne hos sälungarna ett tag,sen in till 1-2an och hade  fritids upprop,sen gick vi ut,sen in och åt mellanmål,sen dansade vi och hade lite uppvisning roligt!:) sen frukt det var mysigt:), sen vid 5 fick jag gå hem  efter några pepparkakor och kaffe:) ,
åkte hem och åt och sedan tagit det lugnt och läst lite inför quizen imorn ,knas men :)

imorn börjar jag 7.30, gött för då får man frukost hiih;D, sen ingen dans tror jag,ska ta det lugnt:)

helgen blir lugn,gympa söndag iaf,

sanna flyttar 8:e december till säfsen, vad ledsen jag blev,hur ska jag klara mig utan henne? , men glad för hennes skull är jag iaf:) , jag kommer sakna henne en massa, får åka dit och hälsa på :) hiih min bääästaste sannis:) ,

godnatt babes:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0