fredag.


är ju lov vecka för alla andra utom mig då haha:P , tråkigt.

tisdagen bestod av lekredovisning och jag körde kinesiska muren och efter sa läraren att jag var en mkt duktig på mitt ledarskap och visste vad jag gjorde,det kändes skönt att höra, eftersom jag är van att leda barnen:) ,
så jag var mkt nöjd:)

ondag, var i skolan och gjorde en drama uppgift med gruppen ,sen var jag te marie ett tag och drack julmust, när dom gick så gick jag med för jag skulle till skolan och besöka studievägledaren det var bra, sen bar det av hemåt och sådär:)

torsdag, litterturseminarie,var så jäääävla nervös , men det gick ändå, hatar att stå inför folk men men man måste ju så hade inget val:) , hehe, stack hem och sen lite senare blev det gympa, körde inte så mkt, har så ont i mina ljumskar, plus mina fötter med, :( inte kul. och inte peppad för 5 öre vad kan det bero på ? jag som älskar gympa:) ,

Fredag: underbart, gick te skolan och kände jag behöver inte göra nånting idag, för jag hade ju redan gjort allt, vi lekte resten av lekarna och körde 2 rörelseprogram, sen prata vi lite också:) ,sen gjorde jag ett ärende i stan och for hem och det blev kaffe, sen gick jag över te therece och elias, sen åkte vi te stan och sen bergvik:) var trevligt med therece, sen hem och duscha ,sen åt mat sen dooobidoo, och idag fick sanna tävla själv eftersom jag är ju hemma hos mig:) men nästa gång ska vi vinna hehe:D, ska se smala sussie sen älskar den:D, haha:D

helgen blir? , vet ej jag vill parta, men har man ej penagr kan det inte gååå:( , usch för mig själv!, säääämst:(  '

ha en fin helg mina sööta:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0