fredag.


Fyy va gött det har varit med fredag idag, skola först där vi hade lekar först det var pyramiden,roboten, klappen m.m väldigt roligt att leka tkr jag:) ,sen så vare rast en stund,sen fortsatte vi då med olika övningar för synskadade m.m så vi hade nån curling grej och blind volleyboll eller nåt:P och sen en när vi satt på rumpan och skulle skjuta bollar med händerna riktigt kul, sen i slutet blev det nån slags orienterings sak ,sen vare slutt och då planera våran grupp lite,sen så hem hem, följde med mamma och anna när anna övningskörde,sen handla vi,sen så tog jag cykeln till kvarnberget,det var minsann kors i taket haha, vi dansade valfrid och det var mkt kul hehe, har ont i ljumskarna som faan bläää:( , men det går väl över som allt annat,
cyklade hem och typ frös ihjäl var så jäääävla kallt och hade såklart glömt mina vantar hemma smart.
sen så duscha och äta och dobidoo,sen så en ö i havet och lite playa del sol:) ,
snart sovdags:) jag är as trött har inte sovit så mkt denna vecka har ju börjat halv nio tisdag,onsdag,torsdag fredag, så sova ska bli riktigt gött :D

har skrivit pack lista till mattilla kan behövas:) , kommer behövas mössa och vantar ,tur jag skrev upp det annars hade jag såklart glömt det:) ,

ska göra klart valfrid på söndag:) ETT MÅSTE!!!!! viktigt viktigt.

kallt nu äre och jag har redan ont i händerna och det är inte ens vinter än hur ska detta sluta.

 

godnatt alla babes:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0