Lördag.


En mycket bra Lördag har det varit idag, jag har varit med mami till bergvik och köpt present till Elias som fyller 4 år på tisdag och har bjudit mig på kalas:) , köpte även strumpor till valfrid dansen,strumpor och trikåer till tävlingen:) , sen åkte vi  till skutberget och gick, fy satan va kallt det var inte konstigt jag hade leggings och tunika så handla vi sedan och sen bar vi in allt då bytte jag till byxor höll ju på att frysa ihjäl:) , sen skjutsa mami mig till stan och sedan tog jag bussen till sannis:) , fille och sanna hämta mig på station, så åkte vi hem och sedan brände vi skivor och bakade nått mkt gott:) , sen maxi med ronjis och skärgården tur det var mkt fint där ute:) , sen så hem igen och sådär sen hämtade vi pizza som vi sedan åt det var gött, så vare fotboll och körslaget på tvn, tyvärr förlora sverige det var synd:( , ´sen så skjutsa sanna mig till station så tog jag bussen hem och mami och anna hämta mig så blev det dusch, och nu sitter jag här och ska snart sova:),

imorn äre gympa för hela slanten, först UT och vi måste göra om lite i dansen , göra en ny pippi för att nicolina inte kan vara med för hon har ont i foten fortfarande, och massa, bläääää på det:( ,
sen äre egen träning, blir väl valfrid och sånt tänker jag:) sova i  tid:)

skola måndag och sedan  UT gympa hinner ej snöflingorna slutar 17.00 tror jag, sen tisdag kalas och onsdag inget, torsdag skrivhandlednig och gympa, och fredag skola och fristående och kanske bio med laget:) , Lördag äre dags för årets upplaga av Tramepttjakten/ valfrid denna gång i kristinehamn:)  blir skoj det hehe:D

godnatt babes:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0