Lördag:)


igår vare fredag vilket betydde drama i skolan 12.00-16.00 missade 3:an bussen fick ta nästa som gick kvart över fyra, kom försent till träningen men det gjorde inget för vi hade ej börjat så:) ,  sen så dansade vi sen hämta mamma mig så for vi hem så åt jag och duscha och packade allt, sen skjutsa mamma mig te stan så tog jag bussen te sannis:D , sannis hämta mig på station så släppte vi av ronjis och sen hämta vi ida, sen for vi hem:) ,drack cola i köket och sedan såg vi på vårat bästa program ,svensson svensson julavsnittet vad annars, kan ses hur många gånger som helst, man kan inte tröttna på det :)
sen blev det sovdags,det var mkt gött:) ,

Lördag: klev upp kvart i sju, klädde på mig och sen så lite frukost ,sen for vi te hallen så var vi där 8, plockade fram lite sen kom alla mina barn och allt och jag värmde upp och valfrid och så:) ,sen var vi startnr: 2 och det gick bra, sen pratade jag med elin och ronja och så:) , barnas tur och sedan lite mer:) det hela slutade med att
Sannas, Jessicas och Carros vampyrer tog silver i valfrid mini, wiiiie:D , vad glad jag blev då, för de var verkligen jätte bra:) hihihi, kometerna tog silver i trampett mini, snöflingorna tog brons i trampett mini:) , SM 2 tog guld i trampett och silver i valfrid yngre, RM tog guld i valfrid yngre, SM 1 tog guld i trampett äldre, valfrid äldre så hade vi bara uppvisning vi var ju ensamma liksom:) ,sen vare slut och man krama alla hej då, och sen vare jobbigt att ta sig ut hallen för det var så mkt folk så väntade på sannis och dom:) ,sen for vi hem och sen handla vi sen vare mat och sen dusch och allt det där.) har sett här är ditt liv lite och robins, gud  va jag skratta i slutet,  fick faan hosta på köpet:) , men roligt att skratta det äre:) 
får hoppas Sanna och co har det skoj ikväll med  hehe:D


imorn äre ingen barngympa lite gött så man kan sova ett tag, träning halv 5 vi får väl se hur det går har så ont i mitt lår nu , gör ont när jag går, kan vara träningsverk eller en liten sträckning jag vet ej men ont göre:)

måndag,tisdag, onsdag äre dags för skola ja, tråk men ett måste, och lite gympa i veckan med blire jue:D


godnatt babes:D


vi efter valfrid:D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0