lördag.


har suttit inne hela dagen och sett film o.sv det har regnat hela dagen, kl 18.00 typ gick jag ut för då skulle jag med mamma och handla och köpa pizza,det var götitt, anna och carro hade gjort pastasallad så var även i den skålen och tiggde haha, mumsi:D, sen så blev det dusch, och sedan lite körslaget tills anna fick nog och skulle se på film istället,där rök det tv-tittandet så såg lite på här är ditt liv och sedan robins:) har sett lite gympafilmer med och sådär, ska sova strax så att jag orkar upp i ottan typ 7 för att följa med mamma och te jobbet och bre mackor och sådär, sen ska jag ta bussen te hammarö och  träna UT och göra klart valfrid, och sedan  vara där och sedan träna själv ,vi ska också dansa valfrid:D, hem hem sen:P

måndag göra klart saker inför mattilla med gruppen,sen träna snöflingorna och UT ,tisdag-torsdag äre matilla och fredag ledigt, kanske nått roligt vore kul att göra:) , sådär ser veckan ut:) ,

godnatt alla babes:D

 


sannis och jag:)


det är höst nu:)


mee:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0