Måndag.


kände att det var dags att uppdatera, i fredags blev det lite saker sen for jag te sannis:) ,blev mat och tävling i dobidoo jag och sanna mot gittan och leif, och man kan ju säga att jag och sanna vann som vanligt hehe:) , bäst på det där:) , sen blev det playa del sol och singing bee sen sovdags:)

lördag: gick upp vid halv tio kanske och det blev frukost,sen tog vi tåget till karlstad,for runt i  stan och kollade,sen mötte vi upp elin och co så åkte vi med dom till nöjesfabrikens lekland, jag och sanna lekte med leon,det var mkt kul , man blev skit trött, men det var kt kul:) sen skjutsa de mig til stan så tog jag bussen hem, köpte en julmust först med det är gött det:) , åkte hem och tror jag  såg svensson svensson eller nåt annat:) , såg senare dansbandskampen och körslaget,sen sovning:)

söndag: åkte med mami te jobbet,sen tog jag bussen te hammarö,  tränade UT och sen skulle jag åka buss hem, becca sa att bussen gick 14.57.vilket den absolut inte gjorde, stod i skoghalls centrum i spöregn tills 15.17 då kom bussen var lagomt blöt då, mina skor var en vattenpöl,smart att ha tygskor haha:P
kom te stan då köpte jag lite godis och väntade på bussen hem, kom hem och det blev svensson svensson igen säkert hehe:) , och senare playa del sol på datorn, sen sovdags:)

Måndag: idag då:) gick upp halv tio,sen åkte jag ,mami och papi ut lite och sedan skjutsade mami hem mig och pappa, jag var så trött och hade huvudvärk, gick in och la mig i annas säng och såg svensson svensson och tog en alvedon med,tror jag somnade lite med, sen blev det mat,sen bibblan sen hem och jag dushade och sen blev det singing bee, och sådär:) , ska strax sova är skola imorn som gäller så:)

imorn då: skola lekredovisning, onsdag- plugga tror jag kanske,torsdag- litteraturseminarie, fredag- rörelseprogram för de som ska redovisa det, sen äre helg och det är halloween,hade velat ut men har inga pengar, men hoppas jag får det snart,tror allt är på god väg, ska tat lugnt

måndag nästa vecka börjar VFU:n ,8.00 börjas det ,och även snöflingorna och UT gympa då, hoppas jag orkar:) , sovas i tid ska det göras de närmaste 5 veckorna för så länge är VFU:n heh:) ska bli mkt skoj:D


godnatt alla babes:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0