Måndag.


Idag har jag hållt igång hela dagen, först grupparbete med studiegruppen få klart allt tills imorn då ska vi åka:) , sen så for jag te stan och for runt, sen träffade jag sannis och ronjis,sen fikade vi på waynes,sen blev det konsum och väskaffärer och så,sen skjutsa dom mig till Hammarö, världens snällaste människor:D tack:D, sen vare snöflingorna träning,det gick bra, trots att dom är rätt livliga av sig :) , sen så blev det  UT träning och nu är vi äntligen klara med valfrid yippie:P , sen så hoppade vi med och sådär, innan vi började kollade vi på komenterna där de dansade sin valfrid och dom på oss:) , for hemmåt sen , anna körde och  sen duschade jag och åt mat det var gött, nu sitter jag är och dricker en vitaminbrustablett och snart äre nog sovdags, ska kolla igenom packningen med annars blire väl som vanligt att jag panik packar imorn inte såkul:P ,

ska upp 6 imorn så jag hinner allt, ska väl packa färdigt ,äta frukost och sådär, sen åka till universitetet samling 9.00 sen bär det av till Mattilla hemma på torsdag, säkert as trött:P .

fredag ledigt och fristående, sen vet jag ej vad helgen bjuder på:)

godnatt babes:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0