Mattila 6-8 okt :)


Tisdag: började med att vi samlades vid universitetet kl 9.00, och sedan packade vi in allt och åkte iväg, var framme 11.15 då gick vi till stugorna och sådär, sen samlades vi och åkte till purala där vi skulle vandra uppför ett berg,vi gjorde nåra övningar längs vägen också, men jäävlar va jobbigt det var att gå uppför hela tiden, 567 meter över havet var berget, så när vi sedan kom upp  började det snöa, och sedan gick det över till spöregn, på berget stod  vi alltså i norge det var coolt:), vi skulle gå ner och då gick vi tvärs genom skogen och sedan ut på stigen igen, väl nere vid bilarna vare gött att få åka tillbaka, och senare blev det mat Mutti och fläsk ,det var väl
inte det godaste jag ätit men ändå, sen så hade grupp4 en aktivitet i mökret , sen blev det efterrätt och sådär, sen tillbaka till stugorna blev det dusch och senare la vi oss och sov:).

onsdag: gick upp 9.00 för att äta frukost och sen gav vi oss ut för att göra i ordning allt inför våran aktivitet på torsdagen, sen blev det mat sen hade grupp1 redovisning dom hade teambuilding det var roligt:) , sen så grupp2 hade lekar i och med naturen , sen blev det lite rast och sedan kl 7 vare grupp3 och dom hade trivselkväll:) det var skoj och när vi fick gå iväg en och en och tänka på något och titta på stjärnorna som vi sedan berättade inför allt var jätte mysigt:) , sen blev det sovdags somna 5 över tio, det var göttit:) ,  

Torsdag: klev upp 7 och åt frukost och sådär,sen gav vi oss ut och vänta på de andra, hade aktivitet och sedan åt vi uppe där på kullen, sen så lite prat och sådär sen städa och sen ge oss av hemåt,
lite seg hemfärd men sedan kom jag vi fram te universitet 15.00 då skynda jag mig hem med bussen var hemma tjugo i fyra, duschade och skulle ta 5 i bussen ,men den kom försent sen åkte den fel och fick vända, så var i  stan tjugo över fyra istället för tio över, gick in på hemköp och sedan for jag te hammarö och tränade,var så jäla sleten i kroppen mest benen men körde lite ändå, sen blev det styrka och sedan bortplockning,och sen hemfärd, åkte med karin hem hihi:D väl hemma blev det dusch,mat och sådär,sen sovdags:D

Fredag: idag klev jag upp halv 10, åt frukost ser på svensson svensson ska snart klä mig, för att åka te bergvik en sväng, sen så äre dans i eftermiddag, sen ska jag gå te mamis jobb efteråt så får jag åka med henne hem:)

imorn lördag ska jag leka med sannis:) wiie:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0