Tisdag:)


igår vare måndag och det var skola, hade drama först i 3 timmar,sen lunch och sen rörelsekommunikation samma som redan hade gjort veckan innan men aja:) for sen snabbt som faan till stan och sedan tog jag bussen te hammarö, tränade snöflingorna sen UT och sen for jag hemåt:) somnade typ kvart i elva var så jäävla trött:P

Tisdag idag och vaknade först vid halv tio men insåg snabbt att jag var för trött att gå upp, så somnade igen och vakna typ elva,sen har jag ätit frukost och suttit i min pyjamas till klockan ett haha,då insåg jag att jag skulle klä på mig heh:)
ska på Kalas sen hos världens söötaste ELIAS som fyller 4-ÅR IDAG:D GRATTIS :D,
sen vet jag  ej vad jag ska göra, andra avenyn ska jag se men kanske ser det nu :)

onsdag imorn och det betyder ledig, borde plugga men orkar inte,
torsdag föreläsning med ulf karlsson och skrivhandledning,sen gympa
fredag drama i skolan och fristående träning,sen inget
Lördag äre dags för Trampettjakten jag är mkt laddad:) , och då får jag träffa sannis också:D wiie:D

så ser det ut:D, ha en fin dag:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0