Torsdag.

har varit ledig i 2 dagar eller ah ledig skulle väl pluggat men orka, har iaf sovit ett tag båda dagarna det var gött, gick ju liksom upp kvart i tolv igår, vilket märktes inatt när jag skulle sova,somna halv två typ ,men skyller på att det var varmt för det vare också:) igår gjorde jag typ ingenting, kollade på mysteriet på greveholm typ hela dagen heeh:)  sen blev det andra avenyn igen hade inget att se ,såg bonde söker fru med hahahaa:P

uppe i ottan idag, var ganska lätt att komma upp nu faktiskt, pigg, har nyss ätit frukost nu läser jag tidningen, sen ska jag klä på mig så att jag hinner skriva ut i skolan innan jag börjar, ska säga te läraren att jag ska te skrivhandledningen och kommer efter den:) sen ska jag besöka det och lämna mitt arbete, sen iväg till lektionen, slutar 12.00 idag och då ska jag hem och sen äre gympa ikväll:) , sista inför lördag, men det går säkert bra, bara att jag ej ska hoppa ut mig innan genomkörningen för då orkar jag inte springa då ist, mkt jobbigt men men:)

fredag imorn och drama i skolan sen fristående träning:) sen så packning , äting,dushing och sovning

hur jag ska ta mig till kr-hamn på lördag morgon är en fråga men man kan ju åka bussen:) mamma,anna och emma kommer iaf och kollar wiie:D

byyyye:D

 

min mobil funkar igen också wiie:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0