torsdag.


ojjjj var längesen jag skrev men orkar inte haha:P , i söndas vare bara egen träning, måndag skola och gympa med snöflingorna där vi fick kladdkaka och glass för att de var så duktiga på tävlingen, sen tränade jag UT :), sen tisdag vare ledigt, och onsdag plugg i skolan sen till krp-skolan och sen till marie sen tillbaka till krp-skolan hehe:) , sen så te marie igen sen hem och så:)

idag gick jag upp typ kvart i tio, klädde mig och for ner te stan där jag träffade ämil så fikade vi lite:) sen gick vi runt och runt hhe, åkte hem sedan och nu sitter jag här och har ont i munnen som  faan, egentligen äre väl kanske inte munnen utan det är näsan´,sen gåre ner i munnen blöö ,pappa hade pratat med tandläkaren och han sa att det kan vara nån nerv och om det blir värre ska jag kontakta tandläkaren så kanske de måste göra en rotfyllning uuuusch:( ,
ska väl äta snart typ om det går vill säga, sen äre gympa träning:)  hoppas den går bra har typ ont i huvudet nu:(
imorn blire kanske plugg,sen fristående:) och arvingarna på Blue moon bar ( after work) vore inga fel: )

ska leka med min bääästa Sannis i helgen med:) hon är bäääst<33

ha en fin daf babes:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0