torsdag


har varit i skolan denna dag, började halv 9 och albrecht informera om mattila och sen så fick vi planera själva, min grupp ska ha hand om Att elda och göra mat på torsdagen, så vi tog reda på lite saker och sen planera vi våran frukost vi ska ha med och sånt:)
sen så for jag hemåt och åt mat senare och såg lite på tv, sen for jag iväg på gympan,hade så jädra ont i fötterna så foick tejpa ena foten, orkar inte att det kommit tillbaka igen ,fötterna har inte haft ont på ett tag, men allt blir utslitet tilslut jue, sen så åkte jag med emma hem så duscha jag och åt lite :)
ska snart sova:)

imorn äre fysisk aktivitet som står på schemat,får se om jag springer en massa har så ont i fötterna+ljumskar:( , sen så ska vi planera lite mer sen äre dansträning och då ska klassen te after work tror jag ,men bäst jag är med och dansar ska ju lära oss hela valfrid:) hehe:) sen äre hem och sånt:)

Lördag ska jag leka med sanna:) , hon är bäääst:)

söndag med till mammis jobb sen så gympa med UT ska göra klart valfrid,sen så egen träning senare:)

jaa snart äre tävling wiie:) skoj skoj:D

godnatt babes:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0