Fredag.


gud va underbart med fredag minsann, eller aah tråkg dag men så äre ibland:)
idag har jag vare på universitetet, handlat med mami och sen tränat fristående,sen skulle jag gå hem men då mötte jag mami på vägen så det blev bil istället :D sen dusch och dobidoo och kändisdjungeln och fyy va det kliade till slut på mig fär en fick massa äckligt kryp på sig haha:P , nu sitter jag här och glor:)

imorn åker laget te västerås trevlans:) , men jag ska ej med känner typ att det inte är någon ide,

usch vad mkt det är i huvudet just nu!, orkar inte..

sen fyller min tremänning Anders på tisdag, och han skrev just på facebook att jag ska komma på hans "Kalas" nästa lördag ,får väl se hur jag gör med den saken, men det vore trevligt hehe:) ,

i veckan blire skola tisdag,onsdag tror jag, och sådär, debattartikel ska göras,två grupparbeten, seminarie onsdag. och massa skiit. söndag ska det tränas barn och måndag med både snöflingorna och UT:) ,

jag säger bara.. skiiiiiit!, orkar typ inte mera. vet ej vad jag ska göra, varför?

sämst sämst sämst och värdelöööös,

 

godnatt sen alla babes:D


Min bääästa vän föralltid!:)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0