helgen:)


varit helg nu vilket var mkt gött,
i fredas så varjag i skolan för vi hade redovisning,jag var sjukt nervös när jag prata usch usch:) och egentligen behövs inte det för jag kan ju prata en massa hehe:D
for hem och duschade och sådära, sen så for jag te stan och sen till sannns ihih:D, vi åkte te maxi senare och handlade godis och sedan te affection fär sannis köpte nagellack:D, sen så åkte vi tebaka ,sen blev det postkodmiljnären mat och sen dobidoo,jag och sannis var såklart i samma lag,och vi vann faktiskt hehe:Dvi är bäääääst:D  sen så blev det idol och sedan svensson svensson säsong 3 guud va det är roligt, sov dags sen:)

Lördag morgon och vi såg på lite mer svensson svensson och åt sen mat,sen följde sannis mig till bussen och så åkte jag hemmåt, opch duschade och sedan for jag te stan för att möta marie, så åt vi donken sen träffad vi becca och nanny lite sen gick vi en promenix lite och sedan till score ocuh spela biljard och jag var väldigt dålig på det, satt där sedan ett tag,sen blev vi hungriga igen så vi gick te kebabhouse och åt lite,sen kom hennes pojkvän så drog vi te nöjes hehe:), guuud vad jag älskar det stället,speciellt schlagerbaren det är mitt hem haha:D dansa och sådära:) sen så gick vi te torget för att åka buss ,nån sa att den gick 2 så vi skynda oss massa, men då gick busshelvetet halv 3 så där stod vi i 28 minuter jobbbigt vare iaf:) och sen skulle alla trängas på 2:an bussen det var proppfullt orka:P , gick hem te marie så sov jag i soffan,hennes katt hade damp .. somna till slut och så:)

söndag och jag vakna typ innan 10, fick frukost av marie sen hämta mamma och anna mig så åkte vi mot hammarö , tränade UT och sedan RM , hade skrattanfall åt frida som snubbla på trampetten och ramlar guuud det var as kul:P , sen for jag te herrhagen så packade vi massa och sen åkte vi hem med allt sen åkte vi dit igen och hämta lite mera:) sen blev det dusch äta och playa del sol nya avsnitt....så jävla bra ,så jävla underbar humor haha:D snart sovdags tror jag

imorn äre måndag, nya tag,ska skriva klart min lärarfilosofi och sedan träna snöflingorna och sedan UT .
sen äre skola tisdag,onsdag,torsdag och fredag:) också lite gympa på det:)

sov got babes:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0