Lördag-söndag

Lördag hare varit jag, har inte gjort mkt, men skickat in debattartikeln som var sämst men, och sett high school musical, senare duschat sett tv,sen sett svensson:-), nu blev det sovdags:-), Gick inte hem te anders, igår kände jag inte att jag hade nån lust , och inte ville gå ensam, okaj jag ångrar mej lite, okej jag har inga pengar så de kanske var ett bra val att vara hemma hehe:-), Imorn eller nu äre söndag ska träna UT kl tolv-halv 3, sen hem för vi har ingen träning jue:-), Måndag ska jag träffa barbro, sen träna snöflingorna och UT , tisdag-skola, onsdag- ledig,torsdag-gympa, fredag-redovisning och inge fristående, eftersom laget ska te västerås då:-), Nu ska det sovas,godnatt:-P,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0