Lördag-söndag

Lördag och jag satt typ inne hela dan ,finns ju inet att göra så det film och dator och lite mer film, sen så dusch, kvällsmat och sen här är ditt liv, mkt bra program med persbrandt som gäst hehe:-), sen så blev det datorn och nu sovning:-), har hört att det gick bra för mitt lag i v-ås, de var bara 8 som åkte resten är typ sjuka ,skadade m.m, nåra av de 8 är också skadade men de kämpar tappert ändå:-D, mitt finaste lag<3, Imorn äre söndag och jag ska med mami te jobbet först,sen te hammarö och dansa typ valfrid först, sen träna UT,sen ska jag plugga medans rm och de tränar,sen ska jag träna själv ,får hoppas det går bra, har nämligen ont i vänster baklår,kan vara träningsverk, Måndag grupparbete, tisdag skola, onsdag seminarie o,sv lite gympa med:-), Usch vad jag var sämst klara ej tentan ,iofs klara ingen den typ så, Hm ,förut var det bra,men nu äre dåligt, Ska sluta babbla, sov gott babes:-P,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0