Måååndag.

Hallå hallå i stugan:) , jag har sovit te 11 typ ,haha, sen sett på tv och ätit frukost och sen direkt mat typ haha, sen klädde jag mig och for te skolan för att möta mariella och sedan lärare barbro, pratade med henne, träffade även mirja som jag samtala lite med hehhe:) åkte te stan och vänta på att åka te hammarö, kom dit ,plockade fram och tränade snöflingorna,sen tränade jag UT vi dansade och hoppade:) hehe, riktigt roligt idag:D
sen så fick jag och beccis vänta i hallen ett tag, fö jag hade glömt min nyckel och linnea var ej där, så vi fick ringa vaktmästaren som fick komma dit och låsa förrådet hehe:) , mami hämtade mig så blev det dusch sen mat och sådär:) sen hjälpte anna mig att ändra arbete, anna skrv på datorn och jag pratade:) hehe nu borstar jag tänderna och strax ska jag sova:)

imorn ska jag upp halv 7, börjar skolan 10.15-12.00 sen 13.15-16.00 puuuuh hur ska jag klara hela dagen utan mat, har nämligen inga pengar såååå  blaaaa, men men :) andra avenyn äre imorn kväll med wiie:)

onsdag träffa gruppen för grupparbete, och tordag gympppaa:D fredag redovisning och inget fristående:) helgen blir väl lugn som vanligt hehe:D

godnatt babes:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0