onsdag.


idag vare onsdag och jag klev upp nångång vid 7, klädde mig och for te skolan,vi såg på en as dålig film från typ början av 80-talet ahhaah:P , ful film:) , sen så vid halv elva vare fys och fy faaan va jobbigt det var:) , men gött samtisigt,sen åkte jag hemåt och senare kom morfar och hämta oss så åkte vi och slängde gamla sängen sen hämta vi nya sängen hehe:D , sen så hem och äta, sen sov jag middag i min säng den är så jävla goo:) sen vakna jag och gick till affärn och växla tur-kronor och köpte choklad:) sen duscha jag sen kvällsmat, nu inte mkt mer än så är trött igen haha:P

imorn äre torsdag och vi ska planera mattila resan. och jag hoppas jag kan följa med har ju inga pengar,men mamma ska prata med mormor så jag hoppas verkligen:) , har strykit en sak på göra listan så nu äre bara 13 saker kvar att göra:P bläää

fredag skola ,  fristående..klassen ska till after work på blue moon vet ej om jag hänkar, jenny ska ju lära ut hela valfrid bäst man är med på det:)

helgen blir lugn och på söndag ska jag göra klart valfrid:)

godnatt:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0