Onsdag.


måndag vare ledighet,och jag venne vad jag gjorde, tränade snöflingorna som är as sööta, längtar efter mina solstrålar när jag tränade dom:), sen tränade jag UT och vi dansa valfrid och hade hopp m.m:) sen hem och duscha óch sova:)

tisdag skola stod på schemat, vi skulle vara i datasalen i det nya huset:D arbetare med massa saker , och solen den sken under hela dagen med vilket var jätteskönt:) dock vare lite kallt men ändå. sen hem och äta och sen duscha och kvällsmat och sedan andra avenyn:) hoihhi

idag Onsdag och nu äre frukost tajm,sen klä på mig och fara te skolan är seminarie idag 11.45-13.00 ganska kort dag men skönt då hinner jag plugga på allt jag ska plugga på sen, har två individuella uppgifter att göra sen har vi en gruppuppgift , puuuuh. men ska klara det:)

imorn äre nog också plugg,sen gympa :D fredag skola och frisåtende träning:) söndag barngympa men ingen egen gympa sa pörn igår, hehe:)

jag längtar te nästa delkurs...Ledarskap:D då far vi till mattila också och lever frilufsliv:D tkr om skogen hehe:D

 

Ha en fin dag babes:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0